איך זה עובד? צוות היועצים שלנו עובד עבורך!
שלב א’ - ביצוע ניתוח של הוצאות והעלויות בארגון. לפעילותינו אנו זקוקים לחשבוניות והסכמי הספקים בלבד.
שלב ב’ - גיבוש המלצות יישומיות לצמצום ההוצאות והגשת דו”ח לארגון הכולל תועלות מפורטות ברמה מסחרית, חשבונאית וביצוע אופטימיזציה.
שלב ג’ - סיוע לארגון ביישום ההמלצות ובבקרת התהליך לשמירת החיסכון.
שלב א’ - ביצוע ניתוח של הוצאות והעלויות בארגון. לפעילותינו אנו זקוקים לחשבוניות והסכמי הספקים בלבד.
שלב ב’ - גיבוש המלצות יישומיות לצמצום ההוצאות והגשת דו”ח לארגון הכולל תועלות מפורטות ברמה מסחרית, חשבונאית וביצוע אופטימיזציה.
שלב ג’ - סיוע לארגון ביישום ההמלצות ובבקרת התהליך לשמירת החיסכון.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה